Andra veckan !

Lugn helg, utan bekymmer. Tyvärr inte pluggat någonting heller, men har dock inget skrivbord i mitt rum om det gills som rättfärdig ursäkt . Vi ska få nya och jag blev utan när det delades ut, det ska dock ordnas hävdar vaktis. Måndag nu, somnade runt 5 tiden i morse så det går lite tungt idag.

Alla rätt på första Matte testet. Positivt.

Måndagen innehåller även en resa.  Vi åker in mot umeå efter skolan, Army Shop, ska inhandla jakt accessoarer, b.la en ny vinter-kammo, då jag glömde min egen i Primär basen-0923 .

Middag i HVILAN, massa människor och buffé på Lördag. Rester och fika på  söndag. Avrundade helgen med film. Hannah  Daniel och Clara, Grytjakt på Räv och Grävling (10/10), sedan "Mad Money" (4/10)

För övrigt om vädret tillåter blir det toppfågel på Onsdag. Jag hoppas det blir av och kommer även lägga upp lite bilder från jakten.

Jag missar CORE -träningen då vi ska ut på äventyr i skolbussen men får ta igen det med intensivt sovande istället ;)

Nu är det dags för lunch igen... Kan bli en bra vecka det här.


Kommentarer
Postat av: denlockige

Ta lärdom av Blondibella

2009-01-20 @ 17:09:12
Postat av: Anna

hej vännen. du får en svag femma för bloggen hittills! mer smaskigheter tack. f.ö saknas du som vanligt i stockholm. när ska du komma hit och börja plugga till syrra?! jaja, hoppas vi hörs snart. pusspuss

2009-01-29 @ 23:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0